Hoe laat je een goede indruk achter?
Hoe laat je een goede indruk achter? Wij zochten het voor je uit:
Hoewel er de laatste jaren steeds vaker gekozen wordt voor online marketing, moet niet worden vergeten dat offline marketing nog steeds ontzettend belangrijk is. Wellicht is het wel belangrijker dan online marketing. Bij offline marketing kan worden gedacht aan het uitdelen van flyers waarbij je de kans krijgt om een praatje te maken met een potentiƫle klant, maar ook kun je denken aan brochures of het versturen van brieven met hierin bijvoorbeeld informatie over je bedrijf. Er zijn verschillende voordelen aan offline marketing, waarvan de belangrijkste is dat je mogelijke klanten meer het idee hebben dat je moeite voor ze hebt gedaan, en dat is belangrijk.
Een goede indruk achterlaten
Een bericht plaatsen op Facebook is natuurlijk lekker makkelijk, maar zeker niet persoonlijk te noemen. Daarbij ben je op dit soort websites behoorlijk beperkt. In je brochure of op je flyer kun je veel meer zetten dan in een Facebookbericht. Denk alleen al aan de opmaak. Je kunt kiezen voor plaatjes die passen bij jouw bedrijf en zelf kiezen welke tekst je erop wilt hebben. Dan is er nog niet gesproken over het lettertype en nog veel meer. Brochures drukken en ontwerpen hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn.
Een goede indruk achterlaten hoeft ook niet lastig te zijn. Het is vooral belangrijk om de klant het gevoel te geven dat je er de tijd voor hebt genomen, in tegenstelling tot een Facebookbericht plaatsen dat in een keer door duizenden mensen gelezen wordt. Bij het uitdelen van een flyer of brochure kun je nog toelichting geven en doordat je op dat moment de tijd neemt voor de klant, is de klant een stuk sneller overgehaald dan wanneer je een bericht plaatst voor ontzettend veel mensen. Wanneer je nog zoekt naar een bedrijf dat jouw flyers/brochures wil drukken, zit je zeker goed bij Flyerzone.
Bij die goede indruk hoort ook eerlijkheid. Beloof dus niet van alles dat je toch niet kunt waarmaken. Wees realistisch maar wel enthousiast over het bedrijf waarvoor je flyers of brochures uitdeelt. Eerlijk zijn is toch wel het meest belangrijk, want je wil voorkomen dat mensen een slechte ervaring krijgen omdat het toch tegen blijkt te vallen.