Hoe extern bureaublad gebruiken?


Hoe extern bureaublad gebruiken? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1 Selecteer “Start>Control Panel>System” van het start menu van uw computer.

Stap 2 Kies de “Remote Settings” menu optie van het System menu.

Stap 3 Klik links op de “Properties” tab, en klik op het selectievakje naast “Allow Connections from Computers Running Any Version of Remote Desktop”en selecteer de “OK” menu balk. Remote Desktop is nu geconfigureerd voor uw computer.

Stap 4 Zoek de naam voor uw computer om de Remote connectie te gebruiken door te selecteren “Start>Welcome Center” van het start menu van uw computer.

Stap 5 Open een remote connectie op een andere Windows Vista computer door te selecteren “Start>All Programs>Accessories>Remote Desktop Connection” op de computer die u gaat aansluiten met de Vista computer die in de voorgande stappen geconfigureerd werd.

Stap 6 Voer de computernaam in, die opgezocht is in Stap 4, in het blanco tekst vlak, en selecteer de “Connect” menu balk.

Stap 7 Voer acties uit op de computer die nu op afstand verbonden is door middel van het Remote Desktop Computer Connection.



Plaats een reactie