Hoe backup maken outlook?


Hoe backup maken outlook? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1. Klik in Outlook op Extra, kies daarna voor Opties, dan het tabblad E-mailinstellingen en uiteindelijk klik je op de knop Gegevensbestanden.

Stap 2. Noteer de locatie van je PST bestanden. Meestal ziet deze locatie er als volgt uit: C:\Documents and Settings\”uw gebruikersnaam”\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Stap 3. Ga naar deze map en maak een kopie van de volledige inhoud.

Let op: In de .pst bestanden worden geen accountinstellingen bijgehouden. Deze kan u best opschrijven of uitprinten en zijn te vinden in Outlook onder Extra, E-mailaccounts, Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen. Of u kan gebruik maken van de Wizard Mijn Instellingen Opslaan, die alle instellingen van Office opslaagt:

Stap 1. Ga naar Start, kies Alle Programma’s, MS Office, MS Office Hulpprogramma’s en klik dan uiteindelijk op Wizard Mijn Instellingen Opslaan.
(Voor meer informatie over de wizard Mijn Instellingen Opslaan, zie : http://support.microsoft.com/kb/826809/nl )

Stap 2. Doorloop deze wizard en plaats het bestand bij je backup bestanden van hierboven.

Let op: Wachtwoorden worden niet bewaard, deze zal je achteraf steeds apart moeten ingeven.



Plaats een reactie