Hoe maak ik etiketten in word?


Hoe maak ik etiketten in word? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1. Start Word op

Stap 2. Ga naar “verzendlijsten” en klik op “afdruk samenvoegen starten”

Stap 3. Ga nu naar “Stapsgewijs wizard afdruk samenvoegen.

Stap 4. Selecteer het veld etiketten en klik op “Volgende: Begindocument”

Stap 5. Selecteer “Documentindeling wijzigen” en klik op opties.

Stap 6. Selecteer het gewenste etiket type en klik op ok.

Stap 7. Klik op “volgende: etiketten selecteren” Hier selecteer je “een bestaande lijst gebruiken”. (we gaan er van uit dat je reeds een lijst hebt)

Stap 8. Klik op bladeren en ga de lijst ophalen. Eens je de lijst gevonden hebt klik je op “ok”

Stap 9. Daarna sta je in je eerste etiket en klik je op “samenvoegvelden invoegen”.

Stap 10. Je selecteert een veldnaam –> klikt op invoegen –> daarna sluiten.

Stap 11. Daarna doe je hetzelfde tot alle velden zijn ingevoegd.

Stap 12. Als dit gedaan is klik je op “Volgende: Labels schikken”.

Stap 13. Klik op “Volgende: Labelvoorbeeld”. Nu krijg je een voorbeeld hoe je etiketten eruit gaan zien.

Stap 14. Als dit in orde is klik je op “Volgende: samenvoeging voltooien”

Stap 15. Nu kan je de etiketten afdrukken.



Plaats een reactie