Hoe archiveren in outlook?


Hoe archiveren in outlook? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1. Open Outlook en klik “Bestanden” in het uitrol menu.

Stap 2. Plaats je cursor over de “Import en Export” toets, en dan op “Outlook”.

Stap 3. Kenmerk “Naar een bestand exporteren” in de lijst, en klik dan “Volgende”.

Stap 4. Kies “Persoonlijke bestands map (.pst)”, klik dan op “Volgende”.

Stap 5. Kies de map met de back up berichten en vink het “Sub Mappen inbegrepen” aan voor heel het email bestand, klik dan op “Volgende”. Merk op dat “Persoonlijke Mappen” alle bestanden inhoud die jij hebt aangemaakt, “Post Vak In” inbegrepen.

Stap 6. Geef een locatie en naam voor het geëxporteerde back up bestand in het “Bewaar geëxporteerd bestand als” veld of kies “Blader” om een locatie op je harde schijf te zoeken. Bijvoorbeeld, geef “F:\Outlook backup.pst.” in voor een USB stick voor schijf F.

Stap 7. Selecteer “opties” voor vorig email back ups en kies “Vervang duplicaten met geëxporteerde onderwerpen” ofwel, “Items dupliceren toestaan” of “Geen duplicaten onderwerpen exporteren, klik vervolgens op “Gedaan”.



Plaats een reactie