Hoe analyseren?


Hoe analyseren? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1. Onderzoek en beschrijf de zakelijke omgeving in relevantie tot de gevalstudie. Beschrijf de aard van de in aanmerking komende organisatie en zijn concurrentie. Verstrek algemene informatie over de markt en klanten base. Toon belangrijke veranderingen in de zakelijke omgeving aan of nieuwe pogingen dat het bedrijf begint.

Stap 2. Beschrijf de structuur en grote van het in aanmerking komende algemeen bedrijf.

Analyseer het management structuur, personeels base en financiele geschiedenis. Beschrijf jaarlijkse inkomsten en winsten. Geef cijfers over werkgelegenheid. Inbegrepen de details over prive eigendomsrecht, publieke eigendomsrecht en investerings holdings. Geef een kort overzicht van het bedrijf zijn zakelijke leiders en leiding gevende tak.

Stap 3. Identificeer het voornaamste problem punt in de gevalstudie.

Naar alle waarschijnlijkheid zullen er verschillende factoren in het spel zijn. Beslis wat de voornaamste beozrgdheid is van de gevalstudie door te onderzoeken waar het meeste van de data over gaat, the voornaamste problemen betreffende het bedrijf, en de getrokken conclusies aan het einde van de gevalstudie. Voorbeelden kunnen zijn, uitbreidingen in een nieuwe markt, hoe het omgaat met de marketing campagne van een concurrent, of een veranderend klanten bestand.

Stap 4. Beschrijf hoe het bedrijf om gaat met deze punten of problemen.

Ga uit van de informatie die U ingewonnen hebt en volg een chronologische voortuitgang van de genomen stappen (of niet genomen stappen). Citeer de data in de gevalstudie, zoals stijgende marketing uitgaves, het aankopen van nieuwe eigendommen, veranderende inkomen stromen, enz.

Stap 5. Indentificeer de succesvolle aspecten van deze response alsook de falende.

Geef aan of ieder aspect van het response al dan niet zijn doelmerk heeft behaald en of het response al dan niet goed in elkaar was gezet. Gebruik numerieke criteria, zoals een gewenst delen van klanten, om aan te tonen of de doelen werden bereikt; analyseren van de bredere punten, zoals personeels management beleid, om te praten over het response als een geheel.

Stap 6. Punten naar success, falingen, onvoorziene resultaten, en onvoldoende getroffen maatregelen.
Suggesteer alternatieve of verbeterde maatregelen dat het bedrijf had kunnen nemen, gebruik specifieke voorbeelden en sterk je suggesties met data en berekeningen.

Stap 7. Beschrijf welke veranderingen jij zou maken in het bedrijf om de door U voorgestelde maatregelen te bereiken, inclusief de veranderingen in de organisatie, strategy en management.

Stap 8. Concludeer je analyse door je vindingen na te kijken en beklemtoon wat jij anders zou doen in dit geval. Toon zowel je begrip over de gevalstudie en je zaken strategie.



Plaats een reactie