Hoe bel je gratis naar de Telenet helpdesk?



telenet

Iedereen weet dat als je een probleem hebt over je factuur, televisie, telefoon of over de computer, … je wel even aan de lijn kan hangen met de Telenet helpdesk.

Het betalend nummer is genoeg bekend maar dat er ook een nul achthonderd nummer is waar je gratis naar kan bellen is een goed bewaard geheim , wel ik wil dit nummer via deze website bekend maken voor iedereen zodat die nutteloze kosten om een probleem te melden tenminste vermeden worden in de toekomst voor abonnees van telenet: 0800 668 60.



Plaats een reactie:


17 Reacties

  1. Tricky says:

    Dit nummer werd jammer genoeg buiten gebruik gesteld.

  2. van rie freddy says:

    inderdaad ! bovendien moet u opletten met gratis nummers, want naar gelang de firma wordt je doorverwezen naar een 070 of een 0901 nummer en dat is wel betalend ! kwestie van de klant te misleiden natuurlijk !!!

  3. tombblablabla says:

    technische dienst is 070 69 69 69 =)

  4. slimme truk om de klanten af te zetten: 0800……. helpt u lekker niet! zij geven een duur betalend 070…….. nummer door en daar moogt ge na lang lang wachten en ongevraagde reclame uw verhaal enkele keren opnieuw doen en daar blijft het bij. bedankt telenet !

  5. dierickx pascal says:

    de telefoonnummer dat boven vermeld word werkte bij mij perfeck en het was inderdaad gratis

  6. Marko Chinitor says:

    Ik belde naar 0800 666 11 en dat werkte perfect, ook naar de technische dienst. In de tijd nog gedaan toen ik een probleem had met het interactief maken van de digicorder. Had een uur aan de telefoon gehangen op het 0800-nr. Het is opgelost, en zonder één eurocent te betalen.

  7. kris says:

    Dit werkt ook nog 0800 668 40

  8. tips om gratis het 015-nummer te bereiken:
    – abo tel FreePhone Europe: tijdens daluren (16 uur tot 8 uur), weekenden en feestdagen kan u gratis bellen naar alle vaste nummers naar alle netwerken binnen Europa (waaronder het 015-nummer) ;
    – extra dienst 24 Belgium: zie voorgaande, maar het verschil is doorheen de hele dag ;

  9. Als je een vaste lijn hebt bij Telenet, bel je na 16u ook gratis naar 015 666 666 =D

  10. Taffein Martine says:

    Ik heb af en toe geen verbinding meer, als ik langere tijd van huis ben, en elders telenet heb gebruikt.
    Geen verbinding, dus bellen naar Telenet, en idd doorverwezen naar een duur betalend nummer: veel reclame, geen hulp, het lag aan mijn PC, en toch, ‘s avonds deed de pc het plots weer.
    Moraal van het verhaal: niet meer bellen, zelf oplossen of wachten.
    En nadenken over een ander abonnement, mèt service.

  11. Patrick says:

    Geen slecht woord over telenet helpdesk. Gratis-nummer systeem werkt perfect, je moet wel een heel menu doorlopen eer je komt waar je moet zijn.
    Had dit weekeind problemen met de digibox en werd zelfs op 1 januari om 11u geholpen zonder enig probleem. Instellingen van de digibox waren foutief en men heeft toch zonder problemen de oplossing gevonden.
    Mijn ervaringen met Belgacom uit het verleden zijn lang niet zo positief!

  12. Stoner says:

    0800/66.66.66 ==> net nog gecheckd en werkt nog steeds,
    ik gebruik dit nummer al enkele jaren en nog nooit voor moeten betalen:)

  13. karlisa says:

    gratis en je wordt perfect te woord gestaan, geen doorverwijzing in mijn geval

  14. bahadir says:

    hallo allemaal

    ik heb een vraagje aan jullie ik woon pas 3 weken in belgie essen en wil abonnement aansluiten voor digi tv int en telefonie maar bij telenet moet je ook kabel abonnoment bij nemen :S en ook nog is eenmalig 100 euro betalen voor de kabel installatie ? hebben jullie dat ook moeten betalen mvg.

  15. Wim says:

    beste bahadir.
    Iedereen die voorheen tv had(voor het digitale tijdperk) had reeds kabel liggen…
    Ik dacht dat je 50euro installatie kost en 50euro activeringskosten hebt.
    Doe je dit online(bestellen) valt 1x50euro weg.

  16. oswald says:

    Net gebeld, nummer werkt perfect, snel geholpen.
    Tatiana heeft een mooie stem!

  17. netteke says:

    Ben al helemaal uit mijn doen. Al meer als 3 weken proberen we een goede dienstverlening te krijgen ivm digibox
    1 digicoder en 2 digiboxen, en enkel de digicoder kan mijn opnames afspelen.
    Telenet klantendienst neemt maar notities, en telkens opnieuw wordt het “probleem bekeken”
    Ben al rondgereden voor de powerlines te checken, die zijn ok.
    En nu, al meer als drie weken verder komt de klantendienst weer met hetzelfde verhaal.
    Geen follow up daar???
    En de klantendienst is eigenlijk maat een callcenter en zeker geen opgeleide technici. Ze ratelen maar altijd dezelfde zinnen af.En als ze het niet van je kunnen halen in het gesprek… “ja… sorry mevrouw….ik leg nu de telefoon af!”
    Dus… dit was mijn klantendienst vandaag…. en wat kan ik doen? Zehebben toch een monopolie op die diensten, veel evenwaardige koncurentie bestaat er niet in Belgie….

Plaats een reactie