Hoe word je dik?



Hoe word je dik? Wij zochten het voor je uit:

Tip 1 Eet het juiste voedsel. Eet voedsel wat een hoog gehalte goede vetten heeft, zoasl omgega-3 en omega-6 vetzuren. Voedsel wat een hoog gehalte van deze vetten bevat, zijn vis, cantaloupe, donkere groenten en olien. Eet dit voedsel in grotere porties of eet vijf tot zes maaltijden per dag.

Tip 2 Verhoog uw calorie-inname. Voeg calorieen toe aan uw hapjes door een paar schijfjes advocado of kaas bij uw knackers er bij op te nemen, als voorbeeld. U kunt ook kip bij uw salade doen of noten eten tussen de maaltijden. Let er op dat u meer calorieen eet dan wat u verbrandt.

Tip 3 Vermijdt cardio oefeningen. Kies daarvoor in de plaats gewichtheffen en lichte oefeningen, zoals yoga, aangezien cardio snel vet verbrandt. Gewichtheffen helpt om gewicht te verkrijgen door spiermassa (alhoewel geen vet ) en lichte oefeningen helpen u om gezond te blijven zonder een hoog aantal calorieen te verbranden.

Tip 4 Voeg supplementen aan uw dieet toe. Voeg gewichtstoename supplementen aan uw melk of voedsel toe om een extra 2,000 calorieen te winnen als u zoekt om een aanzienlijke hoeveelheid gewicht te verkrijgen.



Plaats een reactie:


Plaats een reactie