Hoe pdf samenvoegen?


Hoe pdf samenvoegen? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1: Open alle .PDF bestanden die je wilt samenvoegen. Deze kunnen als individuele tabs op je bureaublad geminimaliseerd worden

Stap 2: Haal het bestand dat jij als eerste pagina van jouw samengevoegde document naar voren..

Stap 3: Druk op de “Bestanden combineren tot één PDF” icoon aan de linker bovenkant van het scherm.

Stap 4: Het “Bestanden combineren tot één PDF” scherm dat nu geopend wordt is opgedeeld in drie delen. De eerste deel is gelabeld “Kies de bestanden die je wilt combineren”. Selecteer de optie “Geopende bestanden toevoegen”.

Stap 5: Selecteer, wanneer Adobe erom vraagt, de andere geopende .PDF documenten op je bureaublad.

Stap 6: Rangschik de documenten in de gewenste volgorde in het tweede scherm, genaamd “Rangschik de bestande in de volgorde voor het nieuwe PDF bestand”.

Stap 7: Het laatste scherm met de titel “Kies de bestandsgrootte en conversie instellingen” geeft je de mogelijkheid om de grootte van jouw gecombineerde PDF document te bepalen. Bepaal waarvoor je het nieuwe document gaat gebruiken. Als je van plan bent om het aan een e-mail te koppelen, gebruik dan een instelling om het bestand klein te laten. Als de PDF afbeeldingen bevat of gebruikt gaat worden voor ene presentatie, gebruik dan een hoge conversie instelling. Druk wanneer je klaar bent met alles selecteren op “Volgende”.

Stap 8: De laatste keus die je moet maken: Kies tussen of een enkel PDF document of een PDF portfolio dat met de mogelijkheid komt om een speciaal voorblad voor het document te maken. Druk wanneer je klaar bent op “Maken” en sla je document op naar een locatie naar keuze.



Plaats een reactie