Hoe groupon.be gebruiken?



Hoe groupon.be gebruiken? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1. Surf naar www.groupon.be.

Stap 2. Nu krijg je de deal van de dag te zien.

Stap 3. Aan de rechterkant kan je ook de nationale deal selecteren of klikken op meer deals om de andere aanbiedingen van de dag te ontdekken.

Stap 4. Tenslotte kan je in het rechtermenu ook nog klikken op een stad bij jou in de buurt om lokale deals te ondekken.

Stap 5. Eens je een aanbieding wil kopen hoef je enkel op de “koop nu” knop te klikken.

Stap 6. Vervolgens dien je jouw gegevens en betalingsgegevens op te geven.

Stap 7. Klik op “bevestig bestelling”.

Stap 8. Je hebt nu de groupon.be deal van jouw keuze aangekocht, veel plezier ermee!



Plaats een reactie:


20 Reacties

  1. Wouters says:

    Heden , bij het inschrijven op ” urvashi .be” verschansingstr,63 Antw. wordt mijn wachtwoord NIET AANVAARD”. Heb sterk de indruk dat mijn betaling , met mijn “VISA”” wel aanvaard werd ? ? ? GELIEVE DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN !
    WORDT MIJN MOGELIJKE BETALING TERUG – BETAALD ?
    AANVAARDT MIJN ACHTINGSVOLLE GROETEN,
    WOUTERS GUILLAUME

  2. Coenegrachts says:

    Ik heb de Spy Pen, besteld op 25/09/2011 – Vouchercode; 17/9714 nog steeds niet ontvangen.

  3. erna says:

    Ik heb de ontvangstbevestiging met voucher ontvangen voor een SPY PEN,maar het is onmogelijk mijn voucher te gebruiken men meld verkeerde code op alle manieren geprobeerd 2 maal een mail aan objet moderne verstuurd maar zonder antwoord ,dit is niet correct.

  4. luc wery says:

    ik heb een bleutooth carcit besteld ,maar kan niet verder met voucher,ik heb almeer dan tien mails gestuurd, zonder reactie,ik heb al getelefoneerd,(15 minuten laten bellen voor ik antwoord had)en daar zij men mij dat ze de link gingen doorsturen,weer niets gebeurd,ik weet niet meer wat ik verder moet doen,maar ik voel me wel afgezopen voor 24€.ALs ik mijn telefoonrekening daarbij tel!!!
    Mijn dael loopt morgen wel af en dan ben ik afgezet

  5. depuydt karel says:

    waar blijven mijn baterijen

  6. stevens m says:

    Exclusief aanbod voor Het Belang van Limburg gekocht voor
    29 euro voor 2 maanden. Vanaf 21 december zouden we de
    krant dagelijks krijgen. Vouchercode lukte niet om in te geven. Onmiddellijk Bvl verwittigt maar met groupon geen kontakt te krijgen. Resultaat dagelijks krant halen en betalen. Weet iemand hoe je met groupon kontakt kan krijgen. Bedankt!

  7. Het is onmogelijk de bestelling te plaatsen na ontvangst van de voucher aangezien http://gr.pn/ygwFq6 niet werkt.Herhaalde vragen aan groupon gaven geen oplossing.Mijn betaling werd evenwen aangenomen en bevestigd !!!

  8. Bij het bestellen vloekte ik ook op de vouchercode die niet werkt (werkte!). Op je bestellingsmail die je ontvangt staat een datum, vanaf en tot wanneer de bestelling kan geplaats worden met je voucher, dus “niet eerder” ook niet later! dus opletten of je bent je geld kwijt. Ben momenteel nog niets kwijt en heb al een 3tal dingen besteld tot nu toe. hopelijk overkomt mij in de toekomst niet hetzelfde, blijft toch een vreemde manier van winkelen. En lang wachten, soms 4 weken eer ze het versturen.
    Dit is mijn ervaring.

    Gust

  9. freddy bogaerts says:

    heb deze week bestelling geplaatst; hoe kom ik aan mijn voucher ? ik heb nog niets ontvangen ?

  10. GERRES WILLY says:

    Ik heb Steps besteld zij hebben mij zelf gebeld om te zeggen dat ze het juiste kleur niet hadden en ze gingen mij geld terug storten. 2 Dagen nadien krijg ik een mail met de mede deling nog wat te wachten ze waren waarschijnlijk onderweg, nu 3weken geleden jullie iets gezien ik niet.Heb nu een mail gestuurd voor mij geld terug te storten ben eens benieuwd. Hou jullie verder op de hoogte, ik hoop toch op een eerlijke oplossing.

  11. cindy says:

    heb enkele weken geleden een bestelling gedaan, geld is van de rekening maar nog steeds niets ontvangen!! is dit normaal of ben ik int zak gezet??

  12. Stockman Annie says:

    Heb een wafelijzer besteld en betaald met kredietkaart, na enkele dagen ga ik terug op deze site en mijn kleinzoon tikt toevallig op ‘koop nu’.Na een week kijk ik op mijn uittreksel van de bank en ik zie nogmaals een aankoop van wafelijzer.Ze gebruiken dus de vorige gegevens van je kredietkaart!!Kan dit ??

  13. pareyns gwen says:

    Hallo allemaal
    Heb ook een bestelling geplaatst in april 2012,heb ook nog steeds niks ontvangen,ze hadden mij beloofd te leveren na 5werkdagen ,zoals bij iedereen was het geld onmiddelijk van de rekening,ik heb het nr 02/2902392 opgebeld en dan kom je bij de info terecht deze heeben mij verzekerd dat ik mijn bestelling alsnog ga krijgen ,
    hoe meer klachten ze binnenkrijgen ,hoe vlugger ze zouden werken dus BELLEN allemaal,ze geven je uitleg, grtjs

  14. jef says:

    idd, bende dieven – heb ook etentje besteld, geld vd rekening en geen voucher – telefonisch niet bereikbaar- mails worden niet beantwoord – zelfs op fax komt er geen antwoord – ik ga ze gewoon blokkeren zodat ik geen mails meer van hen aankrijg

  15. martine says:

    op 28mei een voucher gekocht voor een keukenrobot de som van 98€ is al lang van m’n rekening maar tot op heden nog geen keukenrobot gezien. Heb al gebeld en verschillende mails gestuurd altijd antwoord gekregen. Er zou vertraging op de levering zitten dus nog maar eens wachten. In antwoord op m’n laatste mail zouden ze de leverancier gekontacteerd hebben en ze zouden begonnen zijn met de levering maar intussen weer 2 weken verder en nog steeds geen keukenrobot, had nochthans gezegd als ze binnen de 15 dagen niet leveren ik een klacht zou neerleggen bij de politie wegens oplichting. Er zal dus niets anders opzitten dan die klacht intedienen. Spijtig dat men zo tewerk gaat en het vertrouwen van de goede burger schendt. Schandallig is het. Zal er zeker niks meer bestellen en ook niet meer aan vrienden aanbevelen. Een alles behalve tevreden klant.

  16. André Pierre says:

    Het lukt me niet een coupon voot Marriott Heént te kooen.
    Paswoord blijft ongeldig; En een nieuwuw wordt mij niet gezonden.
    Waar loopt het fout ?
    Graag prompt anwtoord.

  17. SDL says:

    kopen, bevestiging in mail box dat de deal rond is en dat de partner zal gaan leveren…..ok…dan kijk je in je acount, zit daar telkens een voucher in. Open je dat => dan zie je onderaan in het groen, GA NAAR SITE AANBIEDER =>VOLG DE SPECIFIEKE AANWIJZINGEN OP DEZE VOUCHER (ZIE HIERONDER)=> GEEF DE SPECIFIEKE VOUCHERCODE EN/OF CONTROLECODE OP EN BESTEL JE DEAL!
    Daaronder staat dus niks behalve groupon support en een uderID en daaronder iets over de heropeingstermijn. DIt is dus bij elk fysiek iets dat je op groupon koopt. Zijn die goederen nu onderweg, of moet je die domme voucher nog eens ergens intikken op een website van de aanbieder die je dan nog eens moet zoeken. die ik vind zijn dan nog eens niet in het nederlands. arghhhh!

  18. alen johnny says:

    ik heb een coupon voor ribbekens voor 4 personen besteld voor in de groenen dijk in weert en zou een email krijgen die ik moet afprinten.het is betaald met maestro kaart maar ik heb nog geen email gekregen en het is maar 2 dagen meer geldig.graag mijn bevestigings email

  19. van Damme hubert says:

    geachte heer ; ik heb een bevestiging gevraagd ivm palace te hasselt op 26 januari , tot op heden nog geen bevestiging ontvangen , betaling is reeds gebeurt , graag antwoord aub groeten , hubert van damme 0495 217723

  20. brits jan says:

    Kan geen reservatie kotakt krijgen met jullie.voucher:001015818T.SEC.:EBCC22A0FB
    REF ;30997637 RESERVATIE VOOR 16-01-2014 in het resto:DE KERSELAER in DEURNE
    GRAAG EEN REGELING AUB
    __

Plaats een reactie