Hoe abonnement mobistar opzeggen?


Hoe abonnement mobistar opzeggen? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1. Stel een brief op met daarin de melding dat je je abonnement bij mobistar wenst op te zeggen, jouw klantgegevens (die kan je terugvinden op je factuur), de datum van waarop je je contract wenst op te zeggen,..

Stap 2. Print deze brief dubbel af zodat je steeds een exemplaar voor jezelf hebt als bewijs.

Stap 3. Stuur 1 exemplaar aangetekend op naar Mobistar. Het juiste adres kan je vinden op je facturen.

Stap 4. Nu zou als alles vlot verloopt je abonnement bij Mobistar opgezegd moeten worden, het kan wel zijn dat je wat geduld zal moeten hebben.

Tip. Je kan ook steeds langsgaan bij een Mobistar verkooppunt om het op te zeggen maar zorg ervoor dat je een schriftelijk bewijs mee krijgt van je opzegging!

Mocht je nog tips hebben over het opzetten van je contract mag je dit hieronder in de reacties plaatsen!



9 Reacties

  1. Inge says:

    abonnement moest 3 maanden vooraf opgezegd worden volgens contract… ik heb aangetekend 3,5 maanden vooraf mijn opzegbrief verstuurd, dit werd echter niet aanvaard, rekeningen bleven komen. 10-tal keer gebeld met vervelende en brutale klantendienst : ik moest EXACT 3 maanden vooraf mijn opzeg gedaan hebben, niet vroeger en niet later !! ?? Uiteindelijk via ombudsdienst telecommunicatie mijn gelijk gehaald en geld na een jaar terug gekregen. Nooit meer mobistar !!

  2. deleu nicolas says:

    Hebben dezelfde ervaring als Inge maar wij hebben wel 3 creditnota’s ontvangen die ze niet willen uitbetalen omdat we de faktuur niet hebben betaald van december niet tegenstaande we al van augustus!! ons contract hadden opgezegd!! Hebben ook de ombudsdienst opgebeld en hopelijk krijgen we ons geld ook terug al duurt het een jaar!!

  3. Lakshmi says:

    Hallo,

    Vandaag langs geweest in een mobistar verkooppunt om abonnement op te zeggen. Daar kon ik dat NIET doen, enkel via een aangetekend schrijven. Dus de tip klopt niet (meer?).

  4. Vincent says:

    Ik heb een handige tip: gebruik de template van mobistar zelf als brief: http://www.mobistar.be/nl/aanbod/info/contract-opzeggen
    Daar kan je al de nodige gegevens invullen en afdrukken…

    De opzegperiode is ondertussen wel ingekort tot 1 maand (zie http://support.mobistar.be/mobipedia/com.instranet.InstraServlet?command=com.instranet.CmdBlobGet&InstranetImage=2027592&SecMode=1&DocId=123548&Usage=2
    – punt 8.2)

  5. whesley says:

    ze zouden mobistar moeten platbranden. het zijn vuile schurken die het geld van de brave burger uit de zakken halen.
    nooit nog mobistar NOOIT!

  6. Flup says:

    Kheb zojuist mijn opzegvergoeding gekregen smeerlappen 410€

  7. ik ben al lang nt meer bij mobistar en nu zou ik 11,86 moeten betalen voor niks.
    aan flup ik heb dat ook eens moeten betalen ik heb naar de ombudsdienst gebeld en geschreven in plaats van betalen kreeg ik geld terug je nt laten doen voor mij nooit geen mobistar meer en er zijn er al vele opgestapt

  8. Waldo says:

    Ik heb 5 telefoonnummers bij mobistar en 4 data kaarten, ik ben een bedrijf en na het vele zoeken weet ik nog niet hoe ik moet opzeggen zonder achteraf veel boete te betalen,ons contract loopt tot 29-09-2013,
    Het is zelfs zover gekomen dat bij het mobistar center nu ook Belgacom contracten kunnen gemaakt worden, mobistar moet wel goed zijn als hu eigen diensten er niet meer in geloven, ons meeste probleem bij mobistar is geen ontvangst.

  9. van hecke says:

    wij gingen langs bij mobistacentrum in sint niklaas . kregen daar te horen dat ze ons niet konden helpen bij het stopzetten van ons abonnement . we moesten het maar opzoeken op internet . alles behalve sevice !

Plaats een reactie